Jiřík se čím dál tím častěji setkává s problémem, kdy si uživatel stěžuje na to, že MS Outlook přestal vyhledávat v připojené poštovní schránce. Sám s touto nemilou situací neúspěšně bojoval několik týdnů až se mu jednoho dne povedlo vygooglit poměrně snadné řešení.
Problém spočívá v tom, že vyhledávání v Outlooku je propojeno s vyhledáváním ve Windows, což očividně způsobuje problémy. Z nějakého neznáměho důvodu dojde k chybě v indexaci souborů a nevyřesí to ani její znovuspuštění.
Řešení spočívá v tom, že se ve Službách (services.msc) zastaví služba „Windows Search“ a zakáže se její spuštění. Od této doby vyhledávání v Outlooku opět funguje (sice nepatrně pomaleji), jelikož program začne používat vlastní zdroje.
Jiřík zatím nevyzkoušel, co způsobí opětovné spuštění vypnuté služby.